Παράλειψη πλοήγησης;
 

 

Στην AIG σας ακούμε γιατί θέλουμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας, άμεσα και ουσιαστικά.

 

Εάν δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας και επιθυμείτε να υποβάλλετε κάποιο παράπονο ή κάποιο θέμα που σας απασχολεί, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα που θα βρείτε στα χρήσιμα έντυπα και στείλτε την στο e-mail complaints-GR@aig.com ή στο φαξ στο 210 8063 585. 

 

Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε απευθείας στο τηλέφωνο 210 8127 600 πληκτρολογώντας την επιλογή Γραμμής Παραπόνων. Σας υποσχόμαστε απόλυτη εχεμύθεια και άμεση ανταπόκριση. 

 

Εάν επιθυμείτε να υποβάλλεται ένα παράπονο που αφορά σε ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχετε αγοράσει ηλεκτρονικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την οποία μπορείτε να βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/



Χρήσιμα έντυπα