Εξυπηρέτηση Πελατών

Εξυπηρέτηση Πελατών

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά μας στην AIG είναι τα άριστα επίπεδα εξυπηρέτησης που προσφέρουμε

Από την αίτηση ασφάλισης και έκδοση συμβολαίου, μέχρι τη διαχείριση των αποζημιώσεων, τα στελέχη της AIG βρίσκονται δίπλα στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες τους ώστε να τους εξυπηρετήσουν και να απαντήσουν σε κάθε τους ερώτηση.

Εάν θέλετε να τυπώσετε τη δήλωση ατυχήματος, κάντε κλικ εδώ.
Για την αποκατάσταση ζημιών του αυτοκινήτου ή της μηχανής σας, χρησιμοποιείστε το δίκτυο επιλεγμένων συνεργείων "Easy Repair" από την AIG, με μοναδικά πλεονεκτήματα.

  • Κάντε κλίκ εδώ,  προκειμένου να δείτε την λίστα με τα επιλεγμένα συνεργεία.

Προς αποφυγήν συμμετοχής στην αποζημίωση, συνιστούμε να ακολουθείτε τα προτεινόμενα συνεργεία με βάση την ηλικία οχήματος.

  • Για την κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων ισχύουν τα παρακάτω :

1) Συμβόλαια με Απαλλαγή 25% επί της ζημιάς στην κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων και ανώτατο όριο €1.500 ανά έτος. (Η απαλλαγή στην κάλυψη ισχύει από 1/10/2024, για τα νέα συμβόλαια),

α) Προτεινόμενοι εξειδικευμένοι επισκευαστές με άρση Απαλλαγής :

CARGLASS τηλ. 2130110081

GLASSDRIVE τηλ. 210 5593976

GLASSFIT  τηλ. 800 11 800 20

ΦΙΛΗΣGLASS  τηλ. 213 333 5555

β) Λοιπά Επιλεγμένα συνεργεία με άρση απαλλαγής, κάντε κλικ εδώ.

γ) Λοιποί επισκευαστές με εφαρμογή Απαλλαγής.

2) Συμβόλαια χωρίς Απαλλαγή στην κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων και ανώτατο όριο €1.500 ανά έτος.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση, συνίσταται η χρήση των επισκευαστών της παραγράφου 1 α).

Γιατί να διαλέξω την AIG

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά μας στην AIG είναι τα άριστα επίπεδα εξυπηρέτησης που προσφέρουμε.

Από την αίτηση ασφάλισης και έκδοση συμβολαίου, μέχρι τη διαχείριση των αποζημιώσεων, τα στελέχη της AIG βρίσκονται δίπλα στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες τους ώστε να τους εξυπηρετήσουν και να απαντήσουν σε κάθε τους ερώτηση.

Για να μιλήσετε με ένα Σύμβουλο Εξυπηρέτησης της AIG καλέστε μας στο 210 8127600 και:

  • έχετε ζημιά και θέλετε να εκτιμηθεί το κόστος αποκατάστασης της
  • θέλετε να μάθετε για τη διαδικασία αποζημίωσης ή την εξέλιξη του φακέλου σας

  • έχετε ζημιά και θέλετε να εκτιμηθεί το κόστος αποκατάστασης της
  • θέλετε να μάθετε για τη διαδικασία αποζημίωσης ή την εξέλιξη του φακέλου σας

  • έχετε απορίες για το συμβόλαιό σας, 
  • επιθυμείτε συμβουλές/προσφορά για νέες καλύψεις, ή
  • θέλετε να μάθετε για τους τρόπους πληρωμής του συμβολαίου σας

Μπορείτε είτε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Αξιολόγησης που θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ ή τη Φόρμα Υποβολής Παραπόνου που θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8127 600 επιλέγοντας το 6 ή να στείλετε e-mail στο το  customerservice-GR@aig.com ή στο φαξ 210 8063 585.

  1. Καλέστε μας στο 210 8127 600
  2. Στείλτε μας e-mail στο το Claims-GR@aig.com 
  3. Επισκεφθείτε μας στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο Μαρούσι, Λ. Κηφισίας 119, Μαρούσι 15124, στον 2ο όροφο, όπου θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε, από Δευτέρα έως Πέμπτη 08:30 με 17:30 και Παρασκευή έως 16:30.
    Όποιο τρόπο επικοινωνίας και αν επιλέξετε, όποιο κι αν είναι το αίτημά σας, στόχος μας είναι να έχετε άμεση απάντηση και το αργότερο εντός 24 ωρών.

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω Covid-19 τα γραφεία της εταιρίας μας παραμένουν κλειστά.

Η αίτηση αποζημίωσης μπορεί να κατατεθεί:

  1. Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της AIG, Λ. Κηφισίας 119, Μαρούσι 15124, τηλ. 210 8127600, φαξ. 210 8063585, email CLAIMS-GR@aig.com
  2. Στα Γραφεία του Υποκαταστήματος Θεσσαλονίκης της AIG, Μαρίνου Αντύπα 42, Πυλαία, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 57001, τηλ. 2310 474999, φαξ 2310 474990, email CLAIMS-GR@aig.com
  3. Σε όλα τα γραφεία των εταιριών ταχυμεταφορών στην Ελληνική Επικράτεια.

Διαδικασίες Αποζημιώσεων

Οι διαδικασίες Αποζημιώσεων αποτελούν το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα που μπορούμε να προσφέρουμε με σιγουριά σε ασφαλισμένους και συνεργάτες μας. Αντιμετωπίζουμε κάθε ζημία ως μοναδική και προσφέρουμε άμεση και δίκαιη αποζημίωση με τη μικρότερη δυνατή γραφειοκρατία για τους πελάτες μας.

  1. Από την πρώτη στιγμή της αναγγελίας της ζημίας ενημερώνουμε εγγράφως τον Ασφαλισμένο για την παραλαβή της και του παρέχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία (αριθμό φακέλου, ονοματεπώνυμο διακανονιστή μας, εντεταλμένο πραγματογνώμονα, πλήρη στοιχεία επικοινωνίας) που θα του φανούν χρήσιμα για την ταχεία και άμεση εξυπηρέτησή του σε όλα τα στάδια διεκπεραίωσης της ζημίας
  2. Παρέχουμε άμεση πληροφόρηση σε κάθε στάδιο εξέλιξης της ζημίας μέχρι τον τελικό διακανονισμό
  3. Συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένους πραγματογνώμονες για την ορθή αποτίμηση της ζημίας
  4. Αποζημιώνουμε σε 5 εργάσιμες μέρες από την υποβολή όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών
  5. Μειώνουμε στο ελάχιστο τον χρόνο ενασχόλησης του πελάτη με τη ζημία, απαλλάσσοντάς τον από γραφειοκρατικές διαδικασίεςς
  6. Οι αποζημιώσεις καταβάλλονται μέσω εμβάσματος στον τραπεζικό λογαριασμού του δικαιούχου αποζημίωσης.